Правила обслуговування в салоні

Правила відвідувань салона «VetGroom»

  1. Господар (уповноважений його представник, власник) надає салону інформацію про стан здоров’я вихованця, його характер і вдачу.
  2. На Господаря покладається відповідальність за завдану шкоду його вихованцям майстрам салону, майну салону та іншим відвідувачам.
  3. Салон не несе відповідальності за поведінку та заподіяння шкоди Господарю та його вихованцю іншими відвідувачами салону та їх вихованцями.
  4. Салон має право відмовити клієнту у наданні послуг з ветеринарних/санітарних показань у разі агресивної поведінки тварини.
  5. Майстер салону несе відповідальність тільки за фактуру стрижки та застосування загальноприйнятих методів догляду за тваринами.
  6. Перебування в салоні може фіксуватися фото- та відеозйомкою.
  7. Ціни на послуги, зазначені у прайс-листі, є орієнтовними. Персонал салону має право застосувати до клієнта доплату у разі агресивності тваринного або занедбаного стану. За потреби салон зв’язується з Власником тварини за номером телефону, наданим ним, для узгодження зміни ціни послуг. У разі відсутності зв’язку з Власником салон продовжить обслуговування вихованця, а Господар зобов’язується сплатити за всі виконані послуги, включаючи збільшення ціни.
  8. У разі запізнення Господаря в салон на час візиту вихованця – салон в праві відмовити в обслуговуванні

Доплата:

  • За агресивність від 400 грн до вартості наданих послуг.
  • Використання спеціальних косметичних засобів + 15% від вартості наданих послуг.
  • За занедбаність  400 грн/30хв роботи, до вартості наданих послуг.